Reklamace zboží je nepříjemná záležitost. Možná jste měli jinou představu o zboží, které si nemůžete “osahat”. Možná se něco pokazilo,… i to se bohužel občas stává. Udělám ale maximum, aby vše proběhlo bez průtahů a zbytečné byrokracie. Vážím si vaší důvěry a i když to tentokráte nedopadlo, chci aby jste odcházeli s pocitem poctivého jednání.
Reklamace
Pokud se na dvířkách objevila závada, nebo z vašeho pohledu nestandardní chování, neváhejte mě kontaktovat. Postup je jednoduchý:
- Napište mi e-mail na hnesgate@seznam.cz, nebo zavolejte na +420 734645451.
- Popište problém – stručně popište, co se stalo, a přiložte fotky, pokud je to možné a dává to smysl.
- Dohodneme řešení – vždy najdeme nejrychlejší a nejpohodlnější cestu, ať už půjde o opravu, výměnu nebo vrácení peněz.
Zákon vám zaručuje možnost reklamace vadného zboží do 24 měsíců od nákupu, ale věřím, že dohoda je rychlejší než paragrafy. Jsem tu, abych vám pomohl a vše vyřešil maximálně rychle!
Vrácení bez udání důvodu
Mým cílem je vaše spokojenost, a proto udělám maximum, i když třeba nepůjde o chybu na mé straně. Pokud se rozchází vaše představa o dvířkách s realitou, přijmu je bez odkladu zpět:
- V zákonné lhůtě 14 dní od převzetí zboží.
- Nad rámec zákonné lhůty až do 100 dní od převzetí. To považuji za rozumný standard.
Vrácení je snadné:
- Ujistěte se, že dvířka jsou nepoškozené a v původním stavu (pokud ne, nebojte – domluvíme se).
- Pošlete mi zprávu na hensgate@seznam.cz nebo zavolejte na +420 734 645 451, a domluvíme se na dalším postupu.
- Zboží zabalte a pošlete na adresu: Jakub Hanzlík, Radobyčice e1597, Plzeň 301 00. Přiložte číslo objednávky, aby bylo vše rychle vyřízené.
To nejdůležitější na závěr!
Máte-li otázky nebo pochybnosti, neváhejte mě kontaktovat. Na jakékoliv dotazy vám rád odpovím. Předejdeme tak případným nedorozuměním a možná si tak společně ušetříme čas a energii z případného vracení.